Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Brand Together

  • Six Principles of Successful Brand Partnerships
  • Auteur(s): Brett Ryan
  • Narrateur(s): Brett T. Ryan
  • Durée: 3 h et 3 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Brand Together

Brand Together

Auteur(s): Brett Ryan
Narrateur(s): Brett T. Ryan
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74$

Acheter pour 18,74$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Brand partnerships cut through the noise of modern-day marketing to drive billions of dollars of consumer preference, but hardly anyone talks about them. A practical, digestible, principle-based guide for developing strong brand partnerships has never existed... until now. Brand Together presents a principle-based approach for developing successful brand partnerships.

By analyzing dozens of brand partnerships that have driven over $100 million in revenue, interpreting leading academic research, and leveraging insights from brand partnership professionals, this book distills our best collective thinking on brand partnerships down to six golden principles that any brand can apply.

Packed with profound insights, illustrative examples, and colorful storytelling, Brand Together is written for curious consumers, marketing professionals, and everyone in-between.

©2024 Brett T. Ryan (P)2024 Brett T. Ryan

Ce que les auditeurs disent de Brand Together

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.