Page de couverture de Addicted to Food

Addicted to Food

Understanding the Obesity Epidemic

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Addicted to Food

Auteur(s): James Erlichman
Narrateur(s): Napoleon Ryan
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 4,02 $

Acheter pour 4,02 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Obesity has hit epidemic levels. In the developed, and much of the developing world, it is now 'normal' to be overweight with a BMI of 25 or more. And the global population is getting fatter all the time as a powerful mix of cheap foods, social behaviours, and commercial pressures drives us to the biscuit tin again and again and again.

But this is not the worst of it.

The sugars, salts and fats that are slowly killing us are at the same time essential for our survival. Our brains reward us when we eat them, filling us with feelings of pleasure. But modern abundance has pushed this too far - in this Guardian Short, James Erlichman lays out a frank argument in which we have become addicted to food. Full of diverse research and exploring the science of obesity and the social history of what we eat for our meals (and snacks), Addicted to Food is a powerful call for us to understand the terrible catch-22 that is driving our ever-expanding waistlines. Written with humour and passion, it will not just make you look at that custard cream in a different fashion, but enable you to understand why it tastes so delicious in the first place.

©2013 James Erlichman (P)2014 Audible Inc.
Sciences sociales
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Addicted to Food

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.