Page de couverture de Black, Brown, Bruised

Black, Brown, Bruised

How Racialized STEM Education Stifles Innovation

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Black, Brown, Bruised

Auteur(s): Ebony Omotola McGee, David Omotoso Stovall - foreword
Narrateur(s): Diana Blue
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 17,81 $

Acheter pour 17,81 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Drawing on narratives from hundreds of Black, Latinx, and Indigenous individuals, Ebony Omotola McGee examines the experiences of underrepresented racially minoritized students and faculty members who have succeeded in STEM.

Black, Brown, Bruised reveals the challenges that underrepresented racially minoritized students confront in order to succeed in these exclusive, usually all-White, academic and professional realms. The book provides searing accounts of racism inscribed on campus, in the lab, and on the job, and portrays learning and work environments as arenas rife with racial stereotyping, conscious and unconscious bias, and micro-aggressions. As a result, many students experience the effects of a racial battle fatigue-physical and mental exhaustion borne of their hostile learning and work environments-leading them to abandon STEM fields entirely.

McGee offers policies and practices that must be implemented to ensure that STEM education and employment become more inclusive including internships, mentoring opportunities, and curricular offerings. Such structural changes are imperative if we are to reverse the negative effects of racialized STEM and unlock the potential of all students to drive technological innovation and power the economy.

©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2022 Tantor
Racisme et discrimination Sciences sociales Éducation Discrimination Étudiant Justice sociale Emploi Innovation Education Innovation

Ce que les auditeurs disent de Black, Brown, Bruised

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.