Borrowing Brilliance
The Six Steps to Business Innovation by Building on the Ideas of Others
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 32,00 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Patrick Lawlor
-
Auteur(s):
-
David Kord Murray
À propos de cet audio
Since brilliance is actually borrowed, it's easily within reach. It's really a matter of knowing where to borrow the materials and how to put them together that determines creative ability. Murray presents a simple Six-Step process that anyone can use to build business innovation:
Each chapter features real-life examples of brilliant borrowers, including profiles of Larry Page and Sergey Brin (the Google Guys), Bill Gates, George Lucas, Steve Jobs, Albert Einstein, and other creative thinkers. Murray used these methods to re-create his own career and he shows how you can harness them to find your own creative solutions. First you copy, then you create. And the further into your own company you look, the more creative the solution.
Ce que les critiques en disent
Ce que les auditeurs disent de Borrowing Brilliance
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Jayson
- 2018-09-27
Interesting idea. Too long. Horribly unacademic
Author whole heartedly gobbles up the great man version of history. He should also stop putting down his audience... maybe the next Newton is reading your book.
interesting idea, though same idea could have been conveyed without all the lengthy anecdotes
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.