Page de couverture de Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Auteur(s): Debbie Millman
Narrateur(s): Nicole Vilencia
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,26 $

Acheter pour 31,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Insights and provocations from world-renowned brand consultants, thought leaders, designers, and strategists.

We are now living in a world with over 100 brands of bottled water. The United States alone is home to over 45,000 shopping malls. And there are more than 19 million customized beverage choices a barista can whip up at your local Starbucks. Whether it’s good or bad, the real question is why we behave this way in the first place. Why do we telegraph our affiliations or our beliefs with symbols, signs, and codes?

Brand Thinking and Other Noble Pursuits contains 20 interviews with the world’s leading designers and thinkers in branding. The interviews contain spirited views on how and why humans have branded the world around us, and the ideas, inventions, and insight inherent in the search.

©2011 Debbie Millman (P)2013 Audible, Inc.
Arts et spectacles Marketing et ventes Réussite personnelle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Amazing Treasure Trove!

A huge thank you to Debbie Millman and time everyone who was interviewed in this book. What an amazing collection of insights and information. Each speaker touches on some ideas, books, names, and route of thinking which can on their own become a new topic of research and interest for the curious minds interested in Branding, Design, User Experience, Anthropology, Psychology, Social media, and many more! Thank you Debbie!! While I am going to listen for the second and third time to take notes, I have a hope for number two of this book to happen! Is there a number two? :)

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.