Branding Is Sex
Get Your Customers Laid and Sell the Hell out of Anything
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 18,74 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Deb Gabor
-
Auteur(s):
-
Deb Gabor
À propos de cet audio
If you hate making money and the feeling of a mind-blowing, toe-curling orgasm - stay far away from this book.
In Branding Is Sex, brand dominatrix Deb Gabor explains how proper brand positioning gets your customers in the mood. In just seven short and sweet chapters, Deb covers these juicy topics and more:
- How the most successful brands in the world get their customers laid
- How to never fail the Bullshit Test
- Who your brand should hop in the sack with (and it’s not who you think)
Don’t rot in the brand graveyard like Blackberry, Oldsmobile, Circuit City, Compaq, Blockbuster Video, and Pets.com. Get your sexy back and move from being “just friends” with your customers to being long-term “friends with benefits.” Branding Is Sex provides you with a concrete foundation and a basic how-to plan for building or re-igniting your brand without needing a PhD.
©2016 Deb Gabor (P)2018 Deb GaborCe que les auditeurs disent de Branding Is Sex
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- sardool bhogal
- 2018-03-24
Branding is sex, is it really?
Yes indeed it is. If your customers don't get laid,get a physical check up of your business.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.