Page de couverture de Business Etiquette

Business Etiquette

Adding the Polish That Builds Profits

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Business Etiquette

Auteur(s): Lydia Ramsey
Narrateur(s): Lydia Ramsey, Wayne Kelly
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20 $

Acheter pour 9,20 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Lydia Ramsey specializes in business etiquette, professional conduct and customer service. She will help you develop the skills to attract and retain clients through the simple practice of modern manners and the basic principles of courtesy, kindness, and respect.

Topics covered are:

  • First impressions
  • The art of networking
  • Business dress
  • Professional correspondence
  • Email and social media etiquette
  • Workplace manners
  • Dining for profit

What's in it for you?

  • Never again walk into a networking event wondering if you are making a good impression
  • Never again get stuck trying to make conversation with strangers
  • Never again question which fork to use or which bread and butter plate is yours
  • Never again agonize over what to wear to an interview or a client meeting
  • Never again question how to handle conflict in the office
  • Feel confident that you and your employees have the interpersonal skills to grow your business and to build better business relationships
  • Feel positive about your professional image no matter what the situation
  • Be at ease in the business environment

Who should take this course?

  • Job seekers
  • Rising executives
  • Entrepreneurs
  • Corporate and non-profit leaders
  • Sales teams
  • High school and college students
  • Anyone who wants to get ahead in business

©2016 Lydia Ramsey (P)2016 Lydia Ramsey
Comportement organisationnel et travail Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Entreprise Business Etiquette
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Business Etiquette

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.