Page de couverture de Character and Archetype: How to Make Readers Fall in Love with Your Imaginary Friends

Character and Archetype: How to Make Readers Fall in Love with Your Imaginary Friends

Dunlith Hill Writing Guides, Book 6

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Character and Archetype: How to Make Readers Fall in Love with Your Imaginary Friends

Auteur(s): Deren Hansen
Narrateur(s): Deren Hansen
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20 $

Acheter pour 9,20 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

One inescapable fact about our species is that we're social animals: People are at the center of our universe. We have a long history of trying to understand the natural world by personifying its aspects. That's why believable characters make or break our stories.

A novel, however, is not a portrait. What listeners really want is to see how interesting characters act and transform themselves over the course of your story.

This guide explores the structural underpinnings of character and characterization in terms of mythic cycles of transformation like the hero's journey and the virgin's promise. Once you understand these patterns, your characters will ring true, and your listeners will believe in them, too.

©2012 Deren Hansen (P)2016 Deren Hansen
Écrire et publier Éducation et apprentissage
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Character and Archetype: How to Make Readers Fall in Love with Your Imaginary Friends

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.