Page de couverture de Chief Marketing Officers at Work

Chief Marketing Officers at Work

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Chief Marketing Officers at Work

Auteur(s): Josh Steimle
Narrateur(s): DJ Holte
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,26 $

Acheter pour 31,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

This book contains 29 exclusive, in-depth interviews with chief marketing officers like Jeff Jones of Target, Linda Boff of GE, Brian Kenny of the Harvard Business School, Trish Mueller of The Home Depot, and Seth Farbman of Spotify.

This book provides a fly-on-the-wall perspective on what it's like to be a CMO and will help C-level executives, agency owners, marketing team members, and others who interface and collaborate with marketing departments to understand how marketing drives growth at both startup and enterprise levels, and how marketing has moved from art to science. Trends in digital marketing, analytics, and marketing automation have pushed marketing to adopt data-driven approaches that would make a CFO's head swim. Marketing increasingly overlaps with business functions that were previously viewed as separate and distinct like sales, HR and recruiting, customer service, operations, and technology. This change in the status quo requires individuals in these roles to better understand how marketing works and how it can help them achieve their objectives, and the interviews in this book deliver those insights.

©2016 Apress (P)2016 Joshua J Steimle
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Service à la clientèle Marketing numérique Relations publiques
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Chief Marketing Officers at Work

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 2 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 2 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    2 out of 5 stars
  • Performance
    2 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

I wish they would have cut the shit

jizz if they would have cut the shot and bla bla this book would be 90% smaller. so much for so little content. its more the story of those cmo than really about advice

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.