Page de couverture de Clash

Clash

Amazon Versus Walmart

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Clash

Auteur(s): Nirmalya Kumar
Narrateur(s): Vijay Kutty
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,40 $

Acheter pour 20,40 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Amazon and Walmart, with more than half a trillion in revenues annually, are the two largest companies in the world. They have not only redefined the retail industry—Walmart in the 1980s/1990s and Amazon since 2000—but have also been the benchmark for business best practices (e.g., the use of IT, supply chain, data analytics, customer orientation). This year, it is anticipated that Amazon will dethrone Walmart as the world's largest company, a position that Walmart has occupied for more than two decades.

By examining these two companies and their business models in depth, Professor Nirmalya Kumar elucidates on the more general phenomenon of incumbents competing with disruptors (e.g., Volkswagen vs Tesla, Marriott vs Airbnb) as well as the move to omnichannel retail where physical stores must coexist with online retailers.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2024 Nirmalya Kumar (P)2024 Random House Audio
Affaires et carrières Commerce électronique International
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Clash

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.