Page de couverture de Common Ground

Common Ground

Second Language Acquisition Theory Goes to the Classroom

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Common Ground

Auteur(s): Florencia G. Henshaw, Maris D. Hawkins
Narrateur(s): April Doty
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 21,92 $

Acheter pour 21,92 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

"Common Ground is accessible to teachers at all levels yet firmly rooted in current questions of second language acquisition (SLA). One of its primary strengths is the authors themselves, both of whom are accomplished language teachers who understand the challenges and opportunities in communication-focused language teaching. Their experience, expertise, insight, and enthusiasm for language teaching translate into a book that is refreshingly practical for teachers, especially teachers who are striving to break from traditional drills commonly presented in textbooks. I hope this book finds its way into the hands of every language teacher who is looking for concrete examples of how SLA principles meet the realities of the classroom."—Stacey Margarita Johnson, Vanderbilt University

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Hackett Publishing Company, Inc. (P)2024 Tantor
Éducation
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Common Ground

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.