Page de couverture de Competing in the Age of AI

Competing in the Age of AI

Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Competing in the Age of AI

Auteur(s): Marco Iansiti, Karim R. Lakhani
Narrateur(s): Steven Jay Cohen
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In industry after industry, data, analytics, and AI-driven processes are transforming the nature of work. While we often still treat AI as the domain of a specific skill, business function, or sector, we have entered a new era in which AI is challenging the very concept of the firm. AI-centric organizations exhibit a new operating architecture, redefining how they create, capture, share, and deliver value.

Marco Iansiti and Karim R. Lakhani show how reinventing the firm around data, analytics, and AI removes traditional constraints on scale, scope, and learning that have constrained business growth for hundreds of years. From Airbnb to Ant Financial, Microsoft to Amazon, research shows how AI-driven processes are vastly more scalable than traditional processes, drive massive scope increase, enabling companies to straddle industry boundaries, and enable powerful opportunities for learning - to drive ever more accurate, complex, and sophisticated predictions.

When traditional operating constraints are removed, strategy becomes a whole new game, one whose rules and likely outcomes this book will make clear.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Science des données Entreprise Apprentissage automatique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Competing in the Age of AI

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    2
Performance
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    7
  • 4 étoiles
    3
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    3
Histoire
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    2

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Amazing book on AI in business

just an amazing book on how businesses are using AI to gain competitive advantage. highly recommended

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Engaging and replete with examples

This topic can be kind of dry at times but the authors treat the subject expertly and focus on the areas with the most value.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Eye opening

The book is quite eye opening, and highly recommended for any leader looking to make changes to their organization.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    1 out of 5 stars
  • Performance
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    1 out of 5 stars

No new insights!

Trademark names like Amazon and Walmart outnumber all other words in the text. No new insights besides repeating some of the know concepts about these giants; flywheel concept!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

2 les gens ont trouvé cela utile

  • Au global
    2 out of 5 stars
  • Performance
    2 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

Superficial and not accurate

This audiobook is a collection of stories mostly captured from Google search and outlet news due to the lack details. I confirmed how shallow the story is when they talked about Nokia they did not mention the Linux based devices Nokia launched or the 20M bonus Elop received to sell the company. Most of the book has nothing to do with AI. If you want something better on the topic read/listen to “The future is faster than you think”

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

3 les gens ont trouvé cela utile

  • Au global
    1 out of 5 stars
  • Performance
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    1 out of 5 stars

yikes

The narrator is extremely boring and unenthusiastic. It feels like he was forced to read it.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile