Page de couverture de Competitive Intelligence for Dummies

Competitive Intelligence for Dummies

Aperçu

En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est.
Logo de Prime Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Competitive Intelligence for Dummies

Auteur(s): Jim Underwood
Narrateur(s): Jesse Einstein
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 33,01 $

Acheter pour 33,01 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Make competitive intelligence part of your business practice - and be on the cutting edge.

Competitive intelligence is the art of defining, gathering, analyzing, and distributing intelligence about products, customers, competitors, individuals, concepts, information, ideas, or data needed to support executives and managers in making strategic decisions for an organization. Competitive Intelligence for Dummies introduces you to this fascinating subject and gives you the tools you need to incorporate it into your business decision-making process.

Conducted within an organization, competitive intelligence serves as a catalyst in planning and strategic growth. It is part of the value chain that converts gathered data to actionable information that results in strategic decisions. Competitive Intelligence for Dummies helps listeners gather valuable information on the competition, the operational environment, and the target customer. It also explains how to carefully analyze and use this information in decision making processes to gain market share and stay on the cutting edge of an industry.

Whether you are just starting a business, venturing into new areas with your existing company, or looking to gain ground on a key competitor, Competitive Intelligence for Dummies gives you insight on how to gather valuable information on not only your competitors, but on your market and key customer base.

  • Gets you up to speed on how to locate, collect, and process competitive intelligence
  • Shows you how to carefully analyze competitive intelligence and disseminate it throughout your organization
  • Illustrates how competitive intelligence can help you gain market share

If you're a business owner, analyst, manager, or researcher, Competitive Intelligence for Dummies gives you and your business an edge.

©2013 John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey (P)2014 Audible Inc.
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership

Ce que les auditeurs disent de Competitive Intelligence for Dummies

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.