Page de couverture de Conversation Marketing

Conversation Marketing

How to Be Relevant and Engage Your Customer by Speaking Human

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Conversation Marketing

Auteur(s): Kevin Lund
Narrateur(s): Austin Rising
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,83 $

Acheter pour 27,83 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Each of us sees more than 5,000 marketing messages every day. In such a crowded marketplace, brands are scrambling to find new ways to cut through the clutter to reach consumers. With such intense competition, it's critical to stand apart beyond service and price.

Conversation Marketing will help you connect your brands, not just to the minds of your consumers, but to their hearts. Slick slogans and catchy ads may still work in some instances, but today's discerning consumers demand more. They want information and a reason to connect with a brand before they act. They want a conversation.

Conversation Marketing gives you and your company the powerful tools and strategies now required, including:

  • How to earn your audience's attention and provide value at every touch point
  • How to tell a meaningful story
  • How to give your customers agency in the conversation and accept that they're in charge
  • How to listen, not sell

Change your strategy and your tone and you can change your results. Applying the rules from Conversation Marketing will help brands become publishers, increase sales, and establish a lifelong connection with their customers.

©2018 Kevin Lund (P)2018 Gildan Media
Marketing et ventes Réussite personnelle Publicité Entreprise Service à la clientèle Sincère Carrière Marketing numérique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Conversation Marketing

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.