Creating Superfans
How to Turn Your Customers into Lifelong Advocates
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 21,92 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Brittany Hodak
-
Auteur(s):
-
Brittany Hodak
À propos de cet audio
Superfans aren’t just for pop stars and NBA teams.
What if your customers loved your brand the way Swifties love Taylor or Drake loves the Raptors? What if they came back again and again… and told their friends to do the same?
In Creating Superfans, award-winning entrepreneur and keynote speaker Brittany Hodak shares a powerful framework for transforming your business from a commodity into a category of one.
Brittany has helmed fan-engagement campaigns for brands including Walmart, Disney, Amazon, and dozens of other global brands. Creating Superfans combines sharp business insights with entertaining stories from work with stars like Taylor Swift, Dolly Parton, and Mötley Crüe.
Memorable case studies from businesses of all sizes illustrate that customer experience, or CX, is the battlefield for wining—and keeping—customers. Brittany’s game-changing CX system, the SUPER Model, is simple to learn, deploy, and measure across every organization.
Whether you’re launching a new business or running a hundred-year-old brand, Creating Superfans gives entire teams a shared playbook for tapping into the unmatched power of superfandom.
©2023 Brittany Hodak (P)2022 Brittany HodakCe que les auditeurs disent de Creating Superfans
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Melissa Fox
- 2023-01-23
Very relevant topic in today experience economy
I loved all the stories to help make it relatable
We can all create or be a super fan, it really makes you think twice about how it you interest with your customers
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.