Page de couverture de Creating a World Without Poverty

Creating a World Without Poverty

How Social Business Can Transform Our Lives

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Creating a World Without Poverty

Auteur(s): Muhammad Yunus
Narrateur(s): Patrick Lawlor
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,15 $

Acheter pour 20,15 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

While free markets have brought positive change, traditional capitalism cannot solve problems of inequality and poverty because of its view of people as solely profit-driven. In fact, humans have other drives and passions, including spiritual, social, and altruistic.

Welcome to the world of social business, where the creative vision of the entrepreneur is applied to today's most serious problems: feeding the poor, housing the homeless, healing the sick, and protecting the planet. Creating a World Without Poverty tells the stories of some of the earliest examples of social businesses, including Yunus' own Grameen Bank. It reveals the next phase in an economic and social revolution that is already underway and in the worldwide effort to eliminate poverty by unleashing the productive energy of every human being.

©2007 Muhammad Yunus (P)2008 Blackstone Audio, Inc.
Comportement organisationnel et travail Marketing et ventes Pauvreté et sans-abri Philanthropie et charité Entreprise Éthique des affaires
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"The influential economist and winner of the 2006 Nobel Peace Prize outlines his vision for a new business model that combines the power of free markets with the quest for a more humane world." (Bookseller)

Ce que les auditeurs disent de Creating a World Without Poverty

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.