Page de couverture de Customer Care

Customer Care

The Ultimate Guide to Strategic Customer Support That Gets Your Business Loyal Clients

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Customer Care

Auteur(s): Ruby Charitys
Narrateur(s): Jesse Gross
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 5,04 $

Acheter pour 5,04 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Loyalty is about people who stay true to you behind your back.... The key to any business is retaining loyal customers. It is essential that your employees know the proper customer care skills. Whether they are in the public eye in person or communicating to them over the telephone, the way they treat the people is a reflection on your business.

This audiobook will discuss in-depth how you can get and keep loyal customers. It will show you what your potential customers expect to see at a high-quality business. It will guide you on how to train your employees and be able to emphasize how important their actions speak louder than words. Invest in a program that's geared towards strategic customer support. One which will allow your business to outshine the competition.

Customer care is essential to any business success. It’s time you learn the best method to train you and your employees to present their best impression.

©2019 Zen Mastery (P)2019 Zen Mastery
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Customer Care

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.