Customer Relationship Marketing: An Introductory Course About Understanding the Management of Customer Relationship and Its Different Types
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 4,95 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
-
Narrateur(s):
-
Robert Plank
-
Auteur(s):
-
John Hawkins
À propos de cet audio
Relationships build businesses... how do you relate to your target audience?
If you want to have a long-term customer-based circle, building relationships is essential.
You see, people buy from you because they already have a connection and trust with you - they don't just need the product. This is very important to understand.
From this amazing audiobook, you are about to learn the following information:
- How to build a strong CRM database for marketing
- Blending marketing and your CRM
- How to improve your CRM to benefit your marketing
- How to take advantage of CRM marketing strategies
- Know the benefits of using CRM for marketing
- Five tips to increase your social CRM success
- Benefits of CRM in your marketing
- How to achieve success with social CRM
- CRM experts share six top marketing tips
- How to automate your CRM marketing
- CRM marketing needs to align with multiple technologies
- Are you ready to use CRM in your marketing
- Why do marketers use CRM systems for their metrics?
- Traditional CRM software vs. marketing automation software
- Social media changes CRM
- Take advantage of CRM marketing
- How to automate your marketing campaigns using CRM
- Let your inbound marketing plan define the CRM you choose
- Incorporate current marketing channels with CRM
- CRM and email marketing
Buy this audiobook now!
©2019 John Hawkins (P)2019 John Hawkins
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Ce que les auditeurs disent de Customer Relationship Marketing: An Introductory Course About Understanding the Management of Customer Relationship and Its Different Types
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.