Page de couverture de Customer Service and the Imitation of Christ

Customer Service and the Imitation of Christ

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Customer Service and the Imitation of Christ

Auteur(s): Ron Johnson
Narrateur(s): Ronald R. Johnson
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

An unemployed professor accepts a job in a customer service call center and embarks on a spiritual journey....

Do you find it hard to get good service when you call an 800 number? Written with humor and honesty, this audiobook explains what's happening on the other end of the line. But it also offers solutions. The author appeals not only to customer service representatives (CSRs) but also to anyone who works with people. He shows how even the most mundane job can become an adventure if you practice the Three-Way CSR Conversation and let God serve others through you. He offers advice in dealing with "The Customer from Hell", overcoming resistance from the back office, working under extreme time limits, and maintaining self-esteem when your every word is recorded and criticized.

You may never look at customer service the same way again....

©2012 Ronald R. Johnson (P)2016 Ronald R. Johnson
Vie chrétienne
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Customer Service and the Imitation of Christ

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.