Page de couverture de Death of a Marketer

Death of a Marketer

Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Death of a Marketer

Auteur(s): Andrea Fryrear
Narrateur(s): Madeline Mrozek
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Nimble. Adaptable. Flexible. Responsive. Agile.

Marketing is in critical condition. Hurled into the 21st century amid a storm of digital disruption, it has since focused on solely surviving in a hostile climate. But mere survival is no longer a mark of fitness. Audiences demand excellence, and marketing excellence requires agility.

Using a detailed historical lens, Death of a Marketer charts a course toward marketing's Agile future.

Dive in to discover:

  • Marketing's cyclical history, from flowery persuasion to the no-nonsense hard sell and back again.
  • A detailed walk-through of four Agile methodologies that can help marketers thrive in their uncertain environments.
  • Compelling reasons that enterprise organizations and one-person teams alike should be racing to adopt an Agile marketing approach.

Founded on in-depth research and real-world examples alike, Death of a Marketer is a must-listen for all modern marketing professionals.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2017 Andrea Fryrear (P)2018 Andrea Fryrear
Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"...you need to open this book and start dog-earing every other page." (Robert Rose, chief strategy advisor, Content Marketing Institute)

Ce que les auditeurs disent de Death of a Marketer

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.