Page de couverture de Demand

Demand

Creating What People Love Before They Know They Want It

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Demand

Auteur(s): Adrian J. Slywotzky, Karl Weber
Narrateur(s): Dave Courvoisier
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 32,38 $

Acheter pour 32,38 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In Demand, Adrian Slywotzky provides a radically new way to think about demand, with a big idea and a host of practical applications - not just for people in business but also for social activists, government leaders, non-profit managers, and other would-be innovators. To succeed in their various missions, all these groups need to master such ground-breaking concepts as the hassle map (and the secrets of fixing it); the curse of the incomplete product (and how to avoid it); why “very good” does not equal “magnetic”; how what you don’t see can make or break a product; the art of transforming fence sitters into customers; why there’s no such thing as an average customer; and why real demand comes from a 45-degree angle of improvement (rather than the five degrees most organizations manage).

©2011 Original material, Oliver Wyman. (P)2011 HighBridge Company
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

“Adrian Slywotsky’s charming and enlightening stories of market creation will inform and inspire innovators everywhere. Demand is the book you didn’t know you needed until you read it, love it, and find that you can’t succeed without it.” (Rosabeth Moss Kanter, Harvard Business School professor, author of Confidence and SuperCorp: How Vanguard Companies Create Innovation, Profits, Growth, and Social Good)

Ce que les auditeurs disent de Demand

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.