Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Education Across Borders

Education Across Borders

Immigration, Race, and Identity in the Classroom

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Education Across Borders

Auteur(s): Patrick Sylvain, Jalene Tamerat, Marie Lily Cerat
Narrateur(s): Janina Edwards, Bill Andrew Quinn
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,47 $

Acheter pour 14,47 $

À propos de cet audio

The practices and values in the United States educational system position linguistically, culturally, and socioeconomically diverse children and families at a disadvantage. BIPOC dropout rates and levels of stress and anxiety have linked with non-inclusive school environments. In this collection, three educators draw on their experiences as immigrants and educators to address racial inequity in the classroom and provide a thorough analysis of different strategies that create an inclusive classroom. White educators that serve BIPOC students will benefit from these reflections on incorporating culturally relevant pedagogies that value the diverse experiences of students.

With a focus on Haitian and Dominican students in the United States, the authors reveal the challenges that immigrant and first-generation students face. They also offer insights about topics such as:

- How do language policies and social justice intersect?

- How can educators use culturally relevant teaching and community funds of knowledge to enrich curriculum?

- How can educators center the needs of the student within the classroom?

- How can educators support Haitian Creole-speaking students?

©2022 Beacon Press (P)2023 Tantor
Éducation Étudiant Justice sociale
Pas encore de commentaire