Page de couverture de Effective Apology

Effective Apology

Mending Fences, Building Bridges and Restoring Trust

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Effective Apology

Auteur(s): John Kador
Narrateur(s): Dennis Holland
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 26,82 $

Acheter pour 26,82 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Effective Apology challenges you to think about the fundamental value of an apology, to you and the receiver, as it explores in detail the key dimensions - what Kador calls the Five Rs - of a wholehearted apology, one that heals and renews. Kador also offers advice on how to accept or reject an apology, 10 apology do's and don'ts, and a quiz to test your Apology Quotient.

The willingness to apologize signals strength, character, and integrity - real leadership is impossible without it. With over 70 examples of the good, the bad, and the ineffective apology in action, no other book combines such a practical, how-to approach with a rich analysis of what it takes to make apology work in the real world.

©2009 John Kador (P)2009 Audible, Inc.
Communication et habilités sociales Gestion et leadership Relations Réussite personnelle Entreprise Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"This book gives you the essentials for crafting apologies that work at work. John Kador shares some of the practical, proven approaches to apology that every manager should master." (Lee Iacocca, former Chairman and CEO, Chrysler Motors Corp.)
" Effective Apology is the sort of book I wish I'd read years ago...the definitive guide to using two simple words - I'm sorry - to improve our lives and ennoble our world." (Daniel H. Pink, author of A Whole New Mind)

Ce que les auditeurs disent de Effective Apology

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.