Page de couverture de Emotional Poverty in All Demographics

Emotional Poverty in All Demographics

How to Reduce Anger, Anxiety, and Violence in the Classroom

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Emotional Poverty in All Demographics

Auteur(s): Ruby K. Payne
Narrateur(s): Ruby K. Payne
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Address anger, anxiety, and violence in the classroom with strategies and best practices that work in classrooms. Under-resourced students, wealthy students, and students in all demographics can benefit from calming and healing techniques Ruby Payne, author of A Framework for Understanding Poverty, shares in this book.

  • Provides understandings of origins of anger, anxiety, and avoidance.
  • Gives a language to talk about brain regulation, integration, and emotional competence.
  • Provides tools for educators to address and reduce anger, anxiety, and avoidance.
  • Helps educators manage the “classroom dance” that occurs between the educator and the students.
  • Provides the tools to motivate good behavior.
  • Identifies the differences in male and female emotional processing.
©2018 aha! Process, Inc. (P)2022 aha! Process, Inc.
Communication et habilités sociales Éducation Étudiant Rage
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Emotional Poverty in All Demographics

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.