Page de couverture de Ends: Why We Overlook Endings for Humans, Products, Services and Digital, and Why We Shouldn’t

Ends: Why We Overlook Endings for Humans, Products, Services and Digital, and Why We Shouldn’t

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Ends: Why We Overlook Endings for Humans, Products, Services and Digital, and Why We Shouldn’t

Auteur(s): Joe Macleod
Narrateur(s): Joe Macleod
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,17 $

Acheter pour 17,17 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Ends makes a compelling case that demonstrates how, over centuries, our changing relationship with death has led to the loss of our relationship with endings. This has given rise to guilt-free consumers, an overly blamed business sector, and a society that finds itself at a loss when it needs to grapple with responsibility.

Drawing on a plethora of sources in history, sociology, psychology, and industry, Ends argues that we are taking the wrong approach to challenging the impact of consumption and that we need to create coherent endings in our product, service, and digital experiences to rebalance this.

©2017 Joe Macleod (P)2018 Joe Macleod
Environnemental Économie Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Ends: Why We Overlook Endings for Humans, Products, Services and Digital, and Why We Shouldn’t

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.