Page de couverture de Feel Something

Feel Something

How to Embrace Empathy and Build Trust with Your Audience

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Feel Something

Auteur(s): Patrick Timmons
Narrateur(s): Moose Warywoda
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

How can you market to someone if you don’t know how they feel?

Feel Something is about the importance of empathy in marketing. The book highlights why empathy is a vital part of strategy and offers clear tactics to implement empathy marketing throughout the entire buyer journey.

In this book, you'll learn about the history of empathy and how it relates to each phase of the buyer journey. You'll hear stories from incredible business leaders such as:

  • Daniel Pink with his thoughts on empathy and influence
  • The social media manager of Velveeta cheese, and how he implements empathy into their social presence
  • The head of Google’s social lab on how they listen to the world’s emotions and acts with empathy

You will love this book if you are a marketer, social media manager, product marketer, or CMO who wants to deepen connections with your audience and create meaningful work. Learn how to look at traditional marketing and audience growth in a new way.

©2021 Patrick Timmons (P)2022 Patrick Timmons
Marketing et ventes Psychologie Réussite personnelle Compassion
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Feel Something

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.