Page de couverture de Force of Nature

Force of Nature

The Unlikely Story of Wal-Mart's Green Revolution

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Force of Nature

Auteur(s): Edward Humes
Narrateur(s): Michael Quinlan
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

What happens when a renowned river guide teams up with the CEO of one of the largest - and least Earth-friendly - corporations in the world? Nothing less than a green business revolution reveals Pulitzer Prize-winning journalist and bestselling author Edward Humes in his arresting new book, Force of Nature: The Unlikely Story of Wal-Mart's Green Revolution.

Humes, author of Eco Barons, tells the inside story of the little-known and unlikely partnership between former Wal-Mart CEO H. Lee Scott and white water expert-turned Blu Skye sustainability consultant Jib Ellison, and their struggle to redefine what it means to be green in the world of big business. Their efforts transformed a small project initially intended to insulate Wal-Mart from environmental criticism into a massive sustainability makeover, which now has snowballed beyond the retailer to influence whole industries, from apparel to dairy to banking.

Now their fresh take on sustainability is empowering a virtual second industrial revolution based on a simple truth: that the clean, green, efficient, less-wasteful, less polluting way of doing business can also be the most profitable way of doing business.

©2011 Edward Humes (P)2014 Audible Inc.
Environnement Marketing et ventes Entreprise Pollution Écosystème
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Force of Nature

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.