Page de couverture de Forget the Funnel

Forget the Funnel

A Customer-Led Approach for Driving Predictable, Recurring Revenue

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Forget the Funnel

Auteur(s): Georgiana Laudi, Claire Suellentrop
Narrateur(s): Georgiana Laudi, Claire Suellentrop, Adam Clark
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Your product is great. So why is marketing it so hard?

Many SaaS companies struggle with marketing. Teams try everything they can to drive more traffic, leads, and signups. Yet revenue growth remains...lumpy. Slow. Frustratingly inconsistent.

If this sounds familiar, the problem isn’t you or your ideas; it’s that you’re guessing at what resonates with your target customers. In Forget the Funnel, Georgiana Laudi and Claire Suellentrop share the customer-led growth framework they've developed to help companies of all sizes solve their product marketing struggles and hit ambitious targets. This framework helps you get inside your customers’ heads, map and measure your customers’ experience, and uncover which tactics will actually move the needle for your company.

It’s time to stop guessing. Forget the Funnel is your guide for thinking more strategically about marketing your product and making a meaningful impact on revenue growth.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Georgiana Laudi, Claire Suellentrop (P)2023 Georgiana Laudi, Claire Suellentrop
Marketing et ventes Réussite personnelle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Forget the Funnel

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 2 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 2 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    2 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

Fluff

Despite being a short book so far it's nothing but fluff. The first 25 minutes is nothing but promises about what you'll learn in the rest of the book. Reads like a sales page for a program, except you've already bought it. Unless they have an upsell I'm not aware of. Skip this one. The gist is build what your best customers want.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.