From Employee to Entrepreneur
How to Overcome the Fear of Starting a Business
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 8,71 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Kassandra Vaughn
-
Auteur(s):
-
Kassandra Vaughn
À propos de cet audio
Discover: why you're on the fence about starting a business and how to make a clear decision!
Have a business idea but lack the decisiveness to persist and launch a successful business? Most people lack the stick-to-it-iveness that it takes to start a business. We call it courageous patience. Staying the course can be learned and there are easy, effective steps you can take to A) make up your mind about which business to start and B) stay the course UNTIL the business is successful. It's strategy combined with tenacity and you'll learn both in this book.
Uncover: the five core fears that keep aspiring entrepreneurs stuck. These fears operate subconsciously, quietly and without relief. In From Employee to Entrepreneur, you'll learn how to get out of the employee mindset, overcome the 5 core entrepreneurial fears, and take massive action no matter what the obstacle.
From Employee to Entrepreneur contains a step-by-step process for leveraging your fear and starting an amazing business.
Inside this guide, you'll learn how to:
- Switch out of the employee mindset and into the entrepreneur mind frame
- Identify the limiting beliefs that are keeping you stuck and transform them
- Turn entrepreneurial fear into fuel
- Take massive daily action (MDAs)
Ce que les auditeurs disent de From Employee to Entrepreneur
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Ben
- 2024-07-27
Manque de profondeur
Survol rapide et peu recherché du sujet. Qualité du son médiocre et enregistrement non professionnel. Je m’attendais à mieux.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.