Page de couverture de Full Frontal PR

Full Frontal PR

Building Buzz About Your Business, Your Product, Or You

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Full Frontal PR

Auteur(s): Richard Laermer
Narrateur(s): Richard Laermer
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 26,38 $

Acheter pour 26,38 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

TV host and PR know-it-all Richard Laermer literally wrote the book on public relations. In 2004, the PR vet and CEO of award-winning RLM PR created the ultimate guide for snaring publicity. Now Full Frontal PR is back in a big and exciting way, as audio book read by Laermer that includes new tips and a brand-new series of Web inclusions.

Full Frontal PR (from the author of Punk Marketing and Trend Spotting) teaches a media approach that cultivates your brand using tactics like embargoes, leaks, source filing and exclusives. Al Ries, coauthor of The Fall of Advertising and the Rise of PR, called Full Frontal PR "the best-written, most interesting, most up-to-date manual on the PR field-with lots of useful information for both the amateur and the pro." If you're looking to raise your profile and reach all possible customers, this acclaimed book will make you-and your company-break through the noise and into the center of attention. 'Cause after all, PR is not an art; it's science!

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2004 Richard Laermer (P)2009 Audible, Inc.
Investissement Marketing et ventes Réussite personnelle Publicité Relations publiques Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Full Frontal PR

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.