Page de couverture de Give Smart

Give Smart

Philanthropy that Gets Results

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Give Smart

Auteur(s): Thomas J. Tierney, Joel L. Fleishman
Narrateur(s): Don Hagen
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,16 $

Acheter pour 31,16 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In the first half of the 21st century, giving to family and community foundations alone will be ten times in today's dollars what it was throughout the entire 20th century. Yet despite tremendous innovation in the social sector, philanthropy's natural state is under-performance. Not since Andrew Carnegie wrote The Gospel of Wealth has a book been written that provides practical guidance for donors to get the most impact from their giving. Almost a decade ago, Thomas J. Tierney left Bain & Company to co-found The Bridgespan Group, a nonprofit focused on helping donors and nonprofit leaders to develop and execute strategies to accelerate social change.

In Give Smart, Tierney pools his hands-on knowledge with philanthropy expert Joel L. Fleishman to create a much-needed primer for philanthropists and the nonprofit organizations they support. Drawing from personal experiences, testimonials, and Bridgespan's case studies, including those of the Bill and Melinda Gates Foundation and the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, Give Smart picks up where Jim Collins' Good to Great and the Social Sectors left off and presents the first in-depth, expert guide for engaged donors and nonprofit leaders.

©2011 Thomas J. Tierney, Joel L. Fleishman (P)2011 Gildan Media Corp
Comportement organisationnel et travail Philanthropie et charité Politique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Give Smart

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.