Growth Hacker Marketing
A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 15,57 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Ryan Holiday
-
Auteur(s):
-
Ryan Holiday
À propos de cet audio
A new generation of megabrands like Facebook, Dropbox, Airbnb, and Twitter haven't spent a dime on traditional marketing. No press releases, no TV commercials, no billboards. Instead, they rely on a new strategy - growth hacking - to reach many more people despite modest marketing budgets. Growth hackers have thrown out the old playbook and replaced it with tools that are testable, trackable, and scalable. They believe that products and businesses should be modified repeatedly until they're primed to generate explosive reactions.
Best-selling author Ryan Holiday, the acclaimed marketing guru for American Apparel and many bestselling authors and multiplatinum musicians, explains the new rules and provides valuable examples and case studies for aspiring growth hackers. Whether you work for a tiny start-up or a Fortune 500 giant, if you're responsible for building awareness and buzz for a product or service, this is your road map.
©2014 Ryan Holiday (P)2014 Gildan Media LLCCe que les critiques en disent
Ce que les auditeurs disent de Growth Hacker Marketing
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Sean Arani
- 2019-01-05
Not much new if you know a little bit
I can't say this book taught me anything. but it does motivate you to think about stuff for your own. in the boom he says Growth hacking is a mindset not methodology and he's right about that, and this book makes you try and think that way.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
- Ponyback Inc.
- 2020-09-24
Love the idea of thinking like a hacker!
I am bootstrapping my company, and it is very encouraging to hear that huge marketing budgets aren't the be all end all.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- M. B. O.
- 2022-07-04
A wonderful refresher on what really matters
This short-yet-sweet title was awesome to listen to. It shares real-life examples of successful marketing initiatives and reminds us what really matters in marketing efforts.
The author is also an established marketer (with an impressive variety of books). Recommended!
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Michelle
- 2024-07-25
Practical tips
practical tips and an easy read. it makes the complicated life of marketing and entrepreneurship a little more manageable with free or low cost ideas to spread the word about your business or product.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- RICARDO
- 2018-10-09
Good basic read
Great read for those like me that this is the first time learning about this topic
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Arthur
- 2017-10-26
wow!
loved it! a must read for any business owner or marketer. it's the future of business.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Abhishek
- 2021-06-20
A GOOD INTRODUCTION
IT GIVES YOU A DIFFERENT PERSPECTIVE, A NEW WAY OF LOOKING AT MARKETING AND GETTING PEOPLE TO USE OUR PRODUCT, ALTHOUGH IT IS NOT ENOUGH REALLY UNDERSTAND A PROPER DIGITAL MARKETING STRATEGY.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Juan Carlos Martinez
- 2023-02-06
great actionable ideas for businesses of any size
I'm a small business owner, and in this book I got several strategies that are not difficult to understand or implement. the book is worth every penny.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.