Page de couverture de Guerilla P.R.

Guerilla P.R.

Waging an Effective Publicity Campaign Without Going Broke

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Guerilla P.R.

Auteur(s): Michael Levine
Narrateur(s): Michael Levine
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,12 $

Acheter pour 17,12 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In Guerilla P.R., Michael Levine shows how to get media exposure without hiring an expensive publicist. In clear, concise, and practical language, he explains the procedures he uses every day to get press for major stars. He tells how his techniques can be adapted to fit a small budget and be effective for any kind of company seeking publicity.

Using case histories, tips from his own experience, and an all-important list of start-up contacts, Michael Levine passes his expert advice to anyone—whether it's a director of a free clinic, a manager of a local rock band, or a junior member of a law firm trying to climb the corporate ladder—who wants quick and ingenious methods to bridge the gap between the message and the public.

©2009 Michael Levine (P)2009 Phoenix Books
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes Réussite personnelle Études des médias Publicité Relations publiques
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"In an entertaining yet intriguing manner, Levine puts forth a cogent, concise work that is spattered with snappy 'true-life' examples of traditional and nontraditional public relations activities. Chapters include sections called 'Tips and Traps', which list practical PR advice ranging from how to handle the press to speechmaking to giving successful parties and the effective use of photos—just to name a few." (Library Journal)

Ce que les auditeurs disent de Guerilla P.R.

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.