Page de couverture de HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions

HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions

HBR's 10 Must Reads Series

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions

Auteur(s): Harvard Business Review, Daniel Kahneman, Ram Charan
Narrateur(s): James Edward Thomas
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Learn why bad decisions happen to good managers—and how to make better ones.

If you read (or listen to) nothing else on decision making, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you and your organization make better choices and avoid common traps.

Leading experts such as Ram Charan, Michael Mankins, and Thomas Davenport provide the insights and advice you need to: make bold decisions that challenge the status quo; support your decisions with diverse data; evaluate risks and benefits with equal rigor; check for faulty cause-and-effect reasoning; test your decisions with experiments; foster and address constructive criticism; and defeat indecisiveness with clear accountability.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio
Réussite personnelle Carrière Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.