Hello, My Name Is Awesome
How to Create Brand Names That Stick
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 13,00 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Gina Sorell
-
Auteur(s):
-
Alexandra Watkins
À propos de cet audio
Every year, six million companies and more than 100,000 products are launched. They all need an awesome name, but many (such as Xobni, Svbtle, and Doostang) look like the results of a drunken Scrabble game. In this entertaining and engaging book, ace naming consultant Alexandra Watkins explains how anyone - even noncreative types - can create memorable and buzz-worthy brand names. No degree in linguistics required. The heart of the book is Watkins's proven SMILE and SCRATCH Test - two acronyms for what makes or breaks a name. She also provides up-to-date advice, like how to make sure that Siri spells your name correctly and how to nab an available domain name. And you'll see dozens of examples - the good, the bad, and the "so bad she gave them an award". Alexandra Watkins is not afraid to name names.
©2014 Alexandra Watkins (P)2014 Gildan Media LLCCe que les critiques en disent
Ce que les auditeurs disent de Hello, My Name Is Awesome
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Patricia
- 2021-04-14
Useful
An absolutely essentially if your looking to name your business. A make it or break it kind of tool. So useful and an entertaining read
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.