Page de couverture de Herd

Herd

How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Herd

Auteur(s): Mark Earls
Narrateur(s): Dennis Holland
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,83 $

Acheter pour 27,83 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Since the Enlightenment, there has been a very simple but widely held assumption that we are a species of thinking individuals and that human behavior is best understood by examining the psychology of individuals. It appears, however, that this insight is plain wrong. The evidence from a number of leading behavioral and neuroscientists suggests that our species is designed as a herd or group animal.

Mark Earls applies this evidence to the traditional mechanisms of marketing and consumer behavior, with a result that necessitates a complete rethinking about these subjects.

To open the mind of the business listener, Herd provides a host of unusual examples and anecdotes, from Peter Kay to Desmond Tutu, Apple to UK sexual health programmes, George Bush to Castle Lager, from autism to depression to the real explanation for the placebo effect in pharmaceutical testing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2009 Mark Earls (P)2010 Audible, Inc.
Marketing et ventes Réussite personnelle Carrière Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Herd

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.