Page de couverture de How to Create a Personal Brand Without Spending a Fortune

How to Create a Personal Brand Without Spending a Fortune

Affordable and Simple Ways to Promote Yourself or Business

Aperçu

En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est.
Logo de Prime Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Create a Personal Brand Without Spending a Fortune

Auteur(s): Humphrey Snyder
Narrateur(s): David Michael Von Neupert
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,03 $

Acheter pour 8,03 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Branding is an important part of growing any enterprise, be it a personality or a business. To do this, content creation and marketing is a key element for this to work effectively, and since there's a growing mistrust of corporate businesses and politicians who are constitutional authority figures.

Branding, be it personal or corporate, normally costs a lot of money to achieve, not to mention resources and time.

This book offers answers to questions like what a personal brand is and why you need one while giving in-depth tips in its chapters:

  • Chapter 1: explains what is a personal brand and why you need one.
  • Chapter 2: explains places to build a brand online with a small budget.
  • Chapter 3: discusses the tools YouTube provides through its video streaming and SEO platform.
  • Chapter 4: shows the various options Facebook outlays with respect to its vast audience, the large community, and its advertising campaigns, managers, and offers.
  • Chapter 5: LinkedIn is placed in view for discourse as to how this platform spreads news of one's brand to others in the same field or industry.
  • Chapter 6: looks to express the innumerable possibilities that exists in Twitter - the fastest growing social media platform with one of the most active online communities.
  • Chapters 7 and 8: fully spreads out the usefulness of a website in the creation of a personal brand and how the existence and consistency of a blog sets the brand to have a significance in the vast ocean of content called the internet.
©2019 Humphrey Snyder (P)2020 Humphrey Snyder
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Create a Personal Brand Without Spending a Fortune

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.