Page de couverture de How to Create a Personal Brand in 10 Steps

How to Create a Personal Brand in 10 Steps

A Content Development Workbook for Beginners

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Create a Personal Brand in 10 Steps

Auteur(s): Michael Finney
Narrateur(s): Michael Finney
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 5,05 $

Acheter pour 5,05 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The process of creating a personal brand begins with assessing our strengths and passions. You might have already begun or even determined what aspects you would like to be identified with professionally. This workbook will take you through the phases of generating the assets you will need to establish a presence and build awareness for your personal brand.

This 10-lesson guide is for beginners to explore their message, public identity, and create a consistent professional presence for any branded media project.

Learn how to implement:

  • Blogging
  • Podcasting
  • Videos
  • And more

It’s a content marketing boot camp!

©2021 Michael Finney (P)2021 Michael Finney
Marketing et ventes Relations publiques
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"Love these 10 simple - and actionable - steps for creating a personal brand. Perfect for beginners - and reminders for those of us that have been doing it forever too!" (Phil Gerbyshak)

"Michael has created a very approachable guide with many valuable things to consider when executing on your personal brand." (Rob Berthof)

"This book fills an important gap, providing inspiration and guidance for higher-level thinking about the 'why' of content creation and planning." (Kathy Sipple)

Ce que les auditeurs disent de How to Create a Personal Brand in 10 Steps

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.