Page de couverture de How to Learn & Memorize Legal Terminology

How to Learn & Memorize Legal Terminology

...Using a Memory Palace Specifically Designed for Memorizing the Law & its Precedents (Magnetic Memory Series)

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Learn & Memorize Legal Terminology

Auteur(s): Anthony Metivier, Tom Briton
Narrateur(s): Charles Prosser
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20 $

Acheter pour 9,20 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

If you'd like to improve your ability to learn and memorize legal terminology by as much as 100%, 200%, even 300% (or more)…using simple memory techniques that you can learn in 15-20 minutes (or less), then this may be the most important audiobook that you will ever listen to.

Believe it or not, it really doesn't matter if you think you have a good memory or not. Don't worry!

Frankly, if you can memorize a short email address or the name of a movie, then you can use this system to memorize legal terminology and precedents.

But there's really no time to lose. Every day that you are not using this simple memorization system, you are literally stealing from yourself the joy of being able to recall an abundance of legal terminology as you easily expanded the natural abilities of your mind.

©2013 Anthony Metivier (P)2013 Anthony Metivier
Criminologie Droit Legal English
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Learn & Memorize Legal Terminology

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.