Page de couverture de How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

Tips and Tricks on Making Money Teaching an Online Course

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

Auteur(s): Smart Reads
Narrateur(s): Richard Andrews
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20 $

Acheter pour 9,20 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Got an awesome Udemy course you want to share with the world? This book is here to help you reach a wider audience today. As fantastic as your course is, it's not going to sell unless you know how to market it. It's one thing to teach something you love, but to be a success, you have to be an ace lecturer and even better marketer. In this book, you'll learn:

  • Why marketing is so important
  • What marketing actually is
  • How to use market research to reach your audience
  • How to boost sales and make money with your marketing efforts
  • How to turn Facebook into a marketing weapon
  • How you can apply all of this in your Udemy course and more!

If you've got your course then get ready to start making money out of your passion through marketing.

©2017 Smart Reads (P)2017 Smart Reads
Gestion et leadership Entreprise Marketing numérique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.