Page de couverture de How to Read Your Client's Mind

How to Read Your Client's Mind

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Read Your Client's Mind

Auteur(s): Kerry Johnson
Narrateur(s): Kerry Johnson
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 21,00 $

Acheter pour 21,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

If you could only read your customer/client's mind, you would be able to not only sell more effectively, but retain them for life? In this remarkable audiobook, you will learn non-verbal signals people use to communicate their intention and emotions. You will also gain valuable insights into how your customers and clients make decisions.

In this audio book, you will learn how to:

1) Increase your closing rate up to 99% with "The Touch of Persuasion"

2) "Buying Signals" people use to signal they are ready to purchase from you

3) How to listen between the lines using "Subtext Signals"

4) Use the newest research on how to influence people

5) How to spot when your customers are bored or tuned out & how to bring them back.

6) How women uniquely make buying decisions and how they want you to treat them.

7) How to triple your advertising/marketing response rates using the 12 most persuasive words to your clients

©2003 Dr. Kerry Johnson (P)2015 Gildan Media LLC
Gestion et leadership Réussite personnelle Éducation Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Read Your Client's Mind

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.