Page de couverture de It's Not About the Coffee

It's Not About the Coffee

Leadership Principles from a Life at Starbucks

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

It's Not About the Coffee

Auteur(s): Howard Behar
Narrateur(s): Malcolm Hillgartner
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 16,63 $

Acheter pour 16,63 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Howard Behar is one of three top executives who have helped shape one of the most recognized companies in the world: Starbucks. A widely acclaimed leader, Behar, with his signature energy, smarts, high expectations, and belief in people, has become a symbol of the soul and candor of the Starbucks culture.

In It's Not about the Coffee, Behar outlines his simple yet effective approach to success: focus on people over profits. He offers 10 fundamental leadership lessons we all need to practice as well as preach everyday, including clarity of purpose, listening, truth telling, accountability, and persistence. Each chapter explores one of these principles, incorporating inside stories of turning points in the development of Starbucks' culture and business, and offering inspiring advice.

©2007 Howard Behar (P)2007 Blackstone Audio Inc.
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Réussite Science Entreprise Science de l’alimentation
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"[S]haring anecdotes from Starbucks itself is Behar's strong suit....[T]he voice of experience and in-house examples from a popular company make for a decent read for those wanting to develop or refresh basic business leadership skills." ( Publishers Weekly)
"It's Not About the Coffee offers the true ingredients for enduring results: a set of proven principles we can all aspire to work and live by." (Bob Fisher, former chairman, Gap Inc.)

Ce que les auditeurs disent de It's Not About the Coffee

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    9
  • 4 étoiles
    6
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Pretty good

Short and snappy, pretty informative. A particular slice of Starbucks, from the lens of a leadership philosophy. Lots of insights into why Starbucks does things the way they do. Leaders will get lots of useful tidbits. Former retail employees like myself will enjoy the peeks behind the scenes.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

What a journey!

This was one of the best books on leadership I have ever listened to. So many lessons to be learned from this.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile