OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE. Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois. Profiter de l'offre.
Page de couverture de Jumpstart Your Service Revolution

Jumpstart Your Service Revolution

Transform Your Company's DNA and Thrive in an Age of Disruption

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Jumpstart Your Service Revolution

Auteur(s): Thomas Schlick
Narrateur(s): Robert Plank
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

À propos de cet audio

Disruption is here—will you thrive or die?

In this age of disruption, companies must change or face extinction. Disruption is transformational, and it requires new ways of thinking and acting—that is, if you want your company to survive. This book makes a compelling argument that cultivating a service culture is the only solution for companies that want to remain competitive.

Thomas Schlick goes beyond theory to offer a practical seven-step process for taking advantage of the radical changes ahead, transforming your company’s DNA, and emerging as an industry leader. Down to earth, entertaining, and wise, this book offers a road map to help you navigate through the volatile times ahead, stay on course, avoid potholes and sharp curves—and thrive in an age of disruption.

©2017 Thomas Schlick (P)2022 Thomas Schlick
Gestion et leadership Entreprise Gestion Direction

Ce que les critiques en disent

Jumpstart Your Service Revolution provides a recipe for transforming your company to thrive in a world rife with disruption. If you are serious about survival, then listen to what Tom has to say!” (Bill Steenburgh, senior vice president, Pitney Bowes Global Services)

“Harvard Business School Professor Clayton Christensen may have written the seminal book on disruption, but Tom’s book explains what a company can actually do to battle such competitive disruption—and thrive!” (Gary Cohen, founder and managing partner, CO2 Partners; author of Just Ask Leadership)

“Service is the competitive advantage in the twenty-first century digital world. Drawing on decades of experience leading service organizations at some of the world’s most successful brands, Tom has created a step-by-step approach to transforming any organization into a service juggernaut. If you want to jump to the head of the class in your industry, read Jumpstart Your Service Revolution!” (John Carroll CEO, The Service Council)

Pas encore de commentaire