Page de couverture de Likeable Social Media (Third Edition)

Likeable Social Media (Third Edition)

How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing on All Social Networks That Matter

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Likeable Social Media (Third Edition)

Auteur(s): Dave Kerpen, Michelle Greenbaum, Rob Berk
Narrateur(s): Marlin May
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,97 $

Acheter pour 22,97 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Harness the power of social media to attract new customers and transform your business! More than three billion people are now on social media. If you're not in the social media marketing game, you're not in the game at all. From one of the world's leading figures in the world of social media marketing, Likeable Social Media reveals everything you need to know about building your brand and attracting and retaining loyal customers through smart, savvy social media engagement.

This updated edition of the best-selling classic is packed with expert advice and new case studies that demonstrate the latest best practices. You'll find critical information about new and relevant social media platforms, such as Snapchat, along with updated tools, and tactics around video, mobile, paid media, and data; and need-to-know insights into existing platforms/content, including Instagram, LinkedIn, and Facebook stories.

Likeable Social Media shows you how to:

  • Engage customers and crowdsource innovation online
  • Create content that resonates with consumers and provides value
  • Integrate social media into the entire customer experience
  • Effectively deal with criticism and negative feedback on social media
  • Grow your audience across social channels
  • And much more
©2019 Dave Kerpen (P)2019 McGraw Hill-Ascent Audio
Affaires et carrières Commerce électronique Réseaux sociaux et création de contenu Marketing numérique Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Likeable Social Media (Third Edition)

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.