Page de couverture de Managing Knock Your Socks Off Service

Managing Knock Your Socks Off Service

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Managing Knock Your Socks Off Service

Auteur(s): Chip R. Bell, Ron Zemke, David Zielinski
Narrateur(s): Sean Pratt
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,82 $

Acheter pour 27,82 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Today's customers demand service that isn't just beyond the norm, but makes its mark in their minds and in their hearts. This updated edition of Managing Knock Your Socks Off Service provides listeners with up-to-the-minute advice on how they can create world-class service both in their operations and through their people, whether they work with customers face-to-face, on the phone, or in e-space.

Revamped with new examples, stories, and research, this audiobook gives readers practical, proven ways to:

  • Find and retain service-oriented people
  • Get to know customers intimately
  • Build a service vision
  • Train and coach
  • Create and maintain a service-management process that aligns people, systems, and customers
  • Involve and empower employees
  • Recognize and reward good performance

    Filled with examples from service standard-setters, such as Fed-Ex, QVC, and others, Managing Knock Your Socks Off Service shows how to create great service on a day-to-day, real-time, every-time basis.
  • ©2007 Chip R. Bell and Performance research Associates Inc. (P)2008 Gildan Media Corp
    Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Sincère
    activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

    Ce que les auditeurs disent de Managing Knock Your Socks Off Service

    Moyenne des évaluations de clients

    Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.