Page de couverture de Marketing 5.0

Marketing 5.0

Technology for Humanity

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Marketing 5.0

Auteur(s): Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Narrateur(s): Steve Menasche
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,47 $

Acheter pour 14,47 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing", Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.

Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including: artificial intelligence for marketing automation, agile marketing, "segments of one" marketing, contextual technology, facial recognition and voice tech for marketing, the future of customer experience (CX), transmedia storytelling, the "whatever-whenever-wherever" service delivery, "everything-as-a-service" business model, Internet of Things and blockchain for marketing, virtual and augmented reality marketing, and corporate activism.

©2021 John Wiley & Sons, Inc. (P)2021 Gildan Media
Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Direct Marketing
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Marketing 5.0

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

everything you need to know to crack a job intervi

This book is full of concepts, insights and everything you need to flget thru a job interview or to do your actual job better. All concepts sometimes we listen but don't go research any further is explained and completed with real world examples.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    1 out of 5 stars
  • Performance
    3 out of 5 stars
  • Histoire
    1 out of 5 stars

Rehash of things I already know

I am a huge Kotler fan but this book was poor. If you work in technology as I do there is very little new thinking here. I did enjoy the section on the different generations in the work force and society. It wasn’t new information but was described very well.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.