Page de couverture de Mavericks at Work

Mavericks at Work

Why the Most Original Minds in Business Win

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Mavericks at Work

Auteur(s): William C. Taylor, Polly G. LaBarre
Narrateur(s): Barrett Whitener
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 10,26 $

Acheter pour 10,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The first book to document this change, Mavericks at Work is business "edutainment" for a smart, ambitious audiences, profiling some of the most exciting - and often eccentric - CEOs in the United States, while detailing their remarkable strategies for success.

Who’s going to write the next chapter in the saga of American business? Who’s going to chronicle the best way to compete, the new way to win? That’s the mission of Mavericks at Work, a book that profiles a network of rebels who are creating a new business model that makes use of fresh principles and captures what it means to be a state-of-the-art organization. Including such pioneering companies as ING Direct, Southwest Airlines, Pixar, HBO, Anthropologie, Craigslist, Netflix, and Commerce Bank, this book is nothing short of a lively new intellectual agenda for business.

©2006 William C. Taylor and Polly LaBarre (P)2006 HarperCollins Publishers
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Inspirant
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

Audie Award finalist, Business Information/Education, 2007

"Conversational but rigorous, Taylor and Labarre's chipper exploration of imagination at work holds value for novice and journeyman business leaders." (Publishers Weekly)

Ce que les auditeurs disent de Mavericks at Work

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.