Page de couverture de Maximum Influence: 2nd Edition

Maximum Influence: 2nd Edition

The 12 Universal Laws of Power Persuasion

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Maximum Influence: 2nd Edition

Auteur(s): Kurt W Mortensen
Narrateur(s): Tim Andres Pabon
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 38,96 $

Acheter pour 38,96 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Salespeople, consultants, managers, executives, entrepreneurs... Influence is a crucial tool for absolutely anyone seeking success and prosperity. But how can everyday people actually become more influential? Maximum Influence unlocks the secrets of the master influencers. Now in an all-new edition, the audiobook combines scientific research with real-world studies, presenting the most authoritative and effective arsenal of persuasion techniques ever.

Author and renowned expert Kurt Mortensen reveals the 12 Laws of Persuasion, explaining why each law works, how to use it, and what to avoid. You will learn about the law of dissonance, the law of contrast, the law of expectation - and nine other proven principles that consciously and unconsciously propel people to act. You will also discover how to:

  • Read anyone instantly
  • Get people to trust you instinctively
  • Change minds easily
  • And convince anyone to give you almost anything

With new case studies and cutting-edge influencing techniques, this is the ultimate guide to the art and science of getting exactly what you want - when you want.

©2013 Kurt W. Mortensen (P)2013 Gildan Media LLC
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Réussite personnelle Entreprise Carrière Business Law
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Maximum Influence: 2nd Edition

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.