Page de couverture de Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

Eight Make-or-Break Rules for Marketing to Race, Ethnicity, and Sexual Orientation

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

Auteur(s): David R. Morse
Narrateur(s): Mike Chamberlain
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

With decades of experience in multicultural marketing, author David Morse reviews the history of marketing to black, Hispanic, Asian, and LGBTQ consumers. He explains how including appropriate cultural cues in advertising can build brand loyalty that will pay huge dividends. He also cautions that missing the mark with advertising that excludes or is culturally offensive can be a costly mistake.

Replete with scores of examples of campaigns that have been extremely effective, as well as those that have sparked outrage and boycotts, this audiobook provides eight basic rules that should guide you through the process of marketing as diversity becomes mainstream.

©2018 David R. Morse (P)2018 Tantor
Marketing et ventes Réussite personnelle Relations publiques
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.