No B.S. Marketing to the Affluent
No Holds Barred, Take No Prisoners, Guide to Getting Really Rich 3rd
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 22,26 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Shawn Compton
-
Auteur(s):
-
Dan S. Kennedy
À propos de cet audio
In this new edition of No B.S. Marketing to the Affluent, millionaire maker Dan S. Kennedy shows you how to re-position your business, practice, or sales career to attract customers or clients for whom price is not a determining factor. Learn how to sell to those who will always be spending as Kennedy shines the spotlight on the practical strategies used by The Ritz-Carlton, Disney, Harrah's Entertainment, Dove, AARP, Dr. Oz, Starbucks, Williams-Sonoma, DeBeers, the health and wellness industry, and many other fascinating and diverse true-life examples.
You'll also discover how to:
- Use 10 surprising emotional buy triggers the affluent find irresistible
- Stop selling products and services, and learn how selling aspirations and emotional fulfillment is more profitable
- Use Kennedy's Million-Dollar Marketing System
- A step-by-step blueprint comparable to those developed for six-figure clients, ready for do-it-yourself use
- Apply the magic language of "membership" to any business for the affluent...from pizza shops and medical practices to retail stores and pet hotels
Ce que les auditeurs disent de No B.S. Marketing to the Affluent
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Sheryl Plouffe
- 2021-09-14
A must listen
This is a must listen for business owners looking to get, and stay, ahead of the curve.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.